KUULUTUS KUNNAN TOISSIJAISELLE VASTUULLE KUULUVAN JÄTTEEN TAKSALUONNOKSEN NÄHTÄVILLÄ OLOSTA

ssjltk_logo_RGB_pieni_72dpi

Sydän-Suomen jätelautakunnassa valmistellaan uutta jätetaksaa, joka koskee kunnan toissijaisella vastuulla olevia jätteitä eli TSVjätteitä. Tämä taksa koskee elinkeinoelämän jätehuoltoa tilanteessa, jossa yritys ei saa markkinoilta jätehuoltopalveluita kohtuullisin ehdoin ja hinnoin ja pyytävät siksi palvelua kunnalliselta jäteyhtiöltä.

Taksan on määrä tulla voimaan 1.3.2018 ja se koskee kuntia Kannonkoski, Karstula, Kinnula, Kivijärvi, Saarijärvi ja Uurainen.

Taksa-aineisto on luettavissa Saarijärven kaupungin nettisivuilla kohdassa Kuulutukset (http://www.saarijarvi.fi/kuulutus/kuulutustsv-jatetaksaluonnoksen-nahtavilla-olosta). Taksa-aineisto on pyydettäessä saatavissa myös jäsenkuntien kunnanvirastoista.

Kuntalaisilla ja asianosaisilla, joiden oloihin päätöksenteolla on huomattava vaikutus, voivat jättää taksaluonnoksesta kirjallisia mielipiteitä 26.1.2018 saakka. Mielipiteet tulee toimittaa joko postitse osoitteeseen Sydän-Suomen jätelautakunta, PL 13,  43101 Saarijärvi tai sähköpostitse osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..
     Saarijärvellä 21.12.2017

SYDÄN-SUOMEN JÄTELAUTAKUNTA