KUULUTUS Kivijärven kunnan Kivijärven vesistöjen rantaosayleiskaavan muutos ja osittainen kumoaminen sekä Kivijärven kirkonkylän yleiskaavan muutoshankkeen vireilletulo

KUULUTUS

Ilmoitamme Kivijärven kunnan Kivijärven vesistöjen rantaosayleiskaavan muutoksen ja osittaisen kumoamisen sekä Kivijärven kirkonkylän yleiskaavan muutoshankkeen vireilletulosta MRL 63 §:n mukaisesti.

Kivijärven kunnanhallitus on päättänyt 5.3.2018 Kivijärven vesistöjen rantaosayleiskaavan päivitys- ja muutoshankkeen käynnistämisestä. Samalla muutetaan osittain Kivijärven kirkonkylän yleiskaavaa. Hankkeen käynnistämisen jälkeen kaava-alueelle on laadittu luonto- ja maisemaselvitys sekä muinaisjäännösinventointi. Seuraava työvaihe on kaavan mitoitus- ja suunnitteluperusteiden käsittely ja päättäminen Kivijärven kunnanvaltuustossa. Kaavaluonnos voidaan laatia tämän jälkeen keväällä 2019.

Kaavahanketta koskeva osallistumis- ja arviointisuunnitelma on nähtävillä 1.1. – 31.1.2019 kunnanvirastossa sekä internet-sivuilla osoitteessa www.kivijarvi.fi. Kunnanhallitukselle osoitetut kirjalliset mielipiteet osallistumis- ja arviointisuunnitelmasta tulee jättää viimeistään 31.1.2019 Kivijärven kunnanvirastoon osoitteeseen Virastotie 5 A, 43800 Kivijärvi tai sähköisesti Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Kaavaluonnosaineistoa ei ole vielä nähtävillä.

Kivijärven kunnanhallitus

Osallistumis- ja arviointisuunnitelma